Що означає це дерево влади?
- Заняття 1. Що таке маніпуляція і як керують вашою поведінкою кожен день
- Чому ви не унікальні і як це використовується для управління вами
- Чому в 99% випадків ви не усвідомлюєте причин своєї поведінки
- Чому головний маніпулятор собою - ви самі
- Чому ми купуємо те, що купуємо. Чи працює насправді реклама, і якщо так, то як саме
- Що таке політика насправді - інструмент державного управління, або спосіб управління масами
- Маніпуляція в групах
- Чи можлива комунікація без маніпуляції
- Практика. Чому більшість наших цілей в житті - не наші. Ідентифікуємо повторювані патерни мислення і поведінки (дати практику сталкинга на місяць, потім аналіз)
- Заняття 2. Управління масовою поведінкою
- Навіщо комусь управляти масами
- Теорія влади. Чому одні люди підпорядковуються іншим. Теорія еліт.
- Лідер або самоорганізація. Чи можливо суспільство без маніпуляції і придушення
- Чому існують різні групи людей в суспільстві, як працює кооперація і експлуатація, де ваше місце в цій структурі
- Комунікаційний менеджмент. Роль комунікацій в управлінні поведінкою
- Роль і функція держави. Чи можливий світ без держав
- Що таке норми і чому ми їм підкоряємося
- Приклади альтернативних товариств, автономних поселень і уникнення підпорядкування в сьогоднішньому світі
- Заняття 3. Що таке емоції і навіщо вони людині
- Функції емоцій - чому емоції корисні
- Структура емоцій. Як виникають емоції
- Як емоції визначають нашу поведінку. Зв'язок емоційного з несвідомим
- 10 базових людських емоцій
- Як емоції використовуються в управлінні поведінкою
- Заняття 4. Теорія комунікації і масова комунікація
- Що спільного у радіо, комп'ютера, бджоли і людини
- Як працює комунікація. Основні моделі комунікації і як їх застосовувати
- Вербальна, невербальна і подієва комунікація
- Масова комунікація і чому вона можлива. крива Гауса
- Спіраль Ноель-Нойман та інші ефекти масової комунікації
- Смуток як наука про знаках і її роль в комунікації. Використання символів
- Заняття 5. Чому люди об'єднуються в групи
- Що таке соціум, і як він з'являється
- Як вивчення первісних суспільств і історії цивілізацій допомагає нам краще зрозуміти сьогоднішній світ
- соціальні норми
- Як управляти групою
- Соціальна психологія і її базові поняття
- Міф, символ, ритуал. Як знання теорії культури допомагає зрозуміти групову динаміку
- Заняття 6. Група, маса, натовп
- Як пристойні люди перетворюються в бездумну натовп, і що з цим робити
- Базові поняття масової психології
- Масова істерія і її природа
- Як створити масу і керувати нею
- Практика. 8 книг, які є найбільшим секретом всіх пропагандистів світу
- Заняття 7. Теорія і практика пропаганди
- Інформація та дезінформація
- Історія, використання в 20 столітті, наш час
- Чим пропаганда відрізняється від інформаційної війни
- Основні механізми пропаганди
- Навіщо і як пропаганду використовують сьогодні: практичні приклади США, України, Росії, Китаю, інших країн
- Заняття 8. Теорія і практика інформаційної війни
- Чому і як ведуться інформаційні війни
- Інформаційна підтримка військових конфліктів
- Тероризм як комунікація
- Практика інформаційних воєн в конфліктах минулого.
- Інформаційна війна, кібервійна, захист критичної інфраструктури
- Хто вигадує методики інформаційних воєн і як отримати доступ до цих методик
- Практика. Вчимося ідентифікувати і аналізувати інформаційні атаки
- Заняття 9. Що таке громадська думка і як ним управляють
- Коротка історія виникнення PR (Public Relations)
- Чи відображає термін "зв'язки з громадськістю" реальну суть діяльності фахівців з PR
- Хто такий спіндоктор
- Основні принципи PR
- PR-стратегія і як її створити: введення в кращі практики
- Практика. Пишемо PR-стратегію
- Заняття 10. Зворотний бік ринку реклами і маркетингу
- Як все влаштовано і чому це працює
- Що таке бренд. Структура бренду. Які механізми психології використовуються в побудові бренду
- Роль масових медіа
- Введення в стратегічний маркетинг - чому маркетинг це більше ніж реклама
- Маркетинг в стартапи - відмінності від класичного маркетингу великих корпорацій
- Майбутнє реклами і маркетингу
- Заняття 11. Політичні комунікації, структура виборчих кампаній
- Експрес-курс політтехнолога. Ключові принципи виборчих технологій
- Чим відрізняються політичні комунікації, комунікації органів влади та виборчі кампанії
- Практика. Розбір останніх виборчих кампаній: США, Україна, Франція
- Заняття 12. Штучний інтелект і управління людською поведінкою
- Роль автоматизації та комп'ютерного моделювання психіки в управлінні масовою поведінкою
- Як сьогодні дослідження в сфері машинного навчання і штучного інтелекту виводять науку управління масами на якісно новий рівень
- В якому світі ми будемо жити через 10 років
- Чому потрібно вчитися професіоналам у сфері комунікацій сьогодні, щоб бути кращими фахівцями в новому світі
Немає коментарів:
Дописати коментар