пʼятниця, 20 квітня 2018 р.

Що означає це дерево влади?

Світлина від Станіслава Бандерівця.




  • Заняття 1. Що таке маніпуляція і як керують вашою поведінкою кожен день
    • Чому ви не унікальні і як це використовується для управління вами
    • Чому в 99% випадків ви не усвідомлюєте причин своєї поведінки
    • Чому головний маніпулятор собою - ви самі
    • Чому ми купуємо те, що купуємо. Чи працює насправді реклама, і якщо так, то як саме
    • Що таке політика насправді - інструмент державного управління, або спосіб управління масами
    • Маніпуляція в групах
    • Чи можлива комунікація без маніпуляції
    • Практика. Чому більшість наших цілей в житті - не наші. Ідентифікуємо повторювані патерни мислення і поведінки (дати практику сталкинга на місяць, потім аналіз)
  • Заняття 2. Управління масовою поведінкою
    • Навіщо комусь управляти масами
    • Теорія влади. Чому одні люди підпорядковуються іншим. Теорія еліт.
    • Лідер або самоорганізація. Чи можливо суспільство без маніпуляції і придушення
    • Чому існують різні групи людей в суспільстві, як працює кооперація і експлуатація, де ваше місце в цій структурі
    • Комунікаційний менеджмент. Роль комунікацій в управлінні поведінкою
    • Роль і функція держави. Чи можливий світ без держав
    • Що таке норми і чому ми їм підкоряємося
    • Приклади альтернативних товариств, автономних поселень і уникнення підпорядкування в сьогоднішньому світі
  • Заняття 3. Що таке емоції і навіщо вони людині
    • Функції емоцій - чому емоції корисні
    • Структура емоцій. Як виникають емоції
    • Як емоції визначають нашу поведінку. Зв'язок емоційного з несвідомим
    • 10 базових людських емоцій
    • Як емоції використовуються в управлінні поведінкою
  • Заняття 4. Теорія комунікації і масова комунікація
    • Що спільного у радіо, комп'ютера, бджоли і людини
    • Як працює комунікація. Основні моделі комунікації і як їх застосовувати
    • Вербальна, невербальна і подієва комунікація
    • Масова комунікація і чому вона можлива. крива Гауса
    • Спіраль Ноель-Нойман та інші ефекти масової комунікації
    • Смуток як наука про знаках і її роль в комунікації. Використання символів
  • Заняття 5. Чому люди об'єднуються в групи
    • Що таке соціум, і як він з'являється
    • Як вивчення первісних суспільств і історії цивілізацій допомагає нам краще зрозуміти сьогоднішній світ
    • соціальні норми
    • Як управляти групою
    • Соціальна психологія і її базові поняття
    • Міф, символ, ритуал. Як знання теорії культури допомагає зрозуміти групову динаміку
  • Заняття 6. Група, маса, натовп
    • Як пристойні люди перетворюються в бездумну натовп, і що з цим робити
    • Базові поняття масової психології
    • Масова істерія і її природа
    • Як створити масу і керувати нею
    • Практика. 8 книг, які є найбільшим секретом всіх пропагандистів світу
  • Заняття 7. Теорія і практика пропаганди
    • Інформація та дезінформація
    • Історія, використання в 20 столітті, наш час
    • Чим пропаганда відрізняється від інформаційної війни
    • Основні механізми пропаганди
    • Навіщо і як пропаганду використовують сьогодні: практичні приклади США, України, Росії, Китаю, інших країн
  • Заняття 8. Теорія і практика інформаційної війни
    • Чому і як ведуться інформаційні війни
    • Інформаційна підтримка військових конфліктів
    • Тероризм як комунікація
    • Практика інформаційних воєн в конфліктах минулого.
    • Інформаційна війна, кібервійна, захист критичної інфраструктури
    • Хто вигадує методики інформаційних воєн і як отримати доступ до цих методик
    • Практика. Вчимося ідентифікувати і аналізувати інформаційні атаки
  • Заняття 9. Що таке громадська думка і як ним управляють
    • Коротка історія виникнення PR (Public Relations)
    • Чи відображає термін "зв'язки з громадськістю" реальну суть діяльності фахівців з PR
    • Хто такий спіндоктор
    • Основні принципи PR
    • PR-стратегія і як її створити: введення в кращі практики
    • Практика. Пишемо PR-стратегію
  • Заняття 10. Зворотний бік ринку реклами і маркетингу
    • Як все влаштовано і чому це працює
    • Що таке бренд. Структура бренду. Які механізми психології використовуються в побудові бренду
    • Роль масових медіа
    • Введення в стратегічний маркетинг - чому маркетинг це більше ніж реклама
    • Маркетинг в стартапи - відмінності від класичного маркетингу великих корпорацій
    • Майбутнє реклами і маркетингу
  • Заняття 11. Політичні комунікації, структура виборчих кампаній
    • Експрес-курс політтехнолога. Ключові принципи виборчих технологій
    • Чим відрізняються політичні комунікації, комунікації органів влади та виборчі кампанії
    • Практика. Розбір останніх виборчих кампаній: США, Україна, Франція
  • Заняття 12. Штучний інтелект і управління людською поведінкою
    • Роль автоматизації та комп'ютерного моделювання психіки в управлінні масовою поведінкою
    • Як сьогодні дослідження в сфері машинного навчання і штучного інтелекту виводять науку управління масами на якісно новий рівень
    • В якому світі ми будемо жити через 10 років
    • Чому потрібно вчитися професіоналам у сфері комунікацій сьогодні, щоб бути кращими фахівцями в новому світі

Немає коментарів:

Дописати коментар